Obiektywy do lustrzanek (Lensbaby, Carl Zeiss, Tokina, Nikon)
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo lekki i niewielki standardowy obiektyw 50 mm. Największy otwór przysłony wynosi aż f/1,8, co gwarantuje jasny obraz w wizjerze i doskonale sprawdza się przy słabym oświetleniu oraz w sytuacjach wymagających małej głębi ostrości. Zmieniono konstrukcję optyczną — soczewka asferyczna zapewnia doskonałą jakość zdjęć, a opracowany przez firmę Nikon cichy silnik falowy (SWM) gwarantuje bezgłośne działanie obiektywu. Wysoka jakość i przystępna cena sprawiają, że jest do idealny dodatkowy obiektyw dla fotografów z ograniczonymi możliwościami finansowymi.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Wysokiej klasy obiektyw portretowy przeznaczony dla lustrzanek Canon z mocowaniem EF. Charakteryzuje się wysoką jasnością f1.4, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 6 elementów w 5 grupach.
Wyjątkowo szerokokątny obiektyw o przełomowej konstrukcji optycznej i dużym otworze przysłony, wyposażony w powłokę nanokrystaliczną w celu ograniczenia poświat i odblasków. Odpowiednik ogniskowej w formacie DX wynosi 21-36 mm.
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw Nikkor. Szerokokątna ogniskowa 24mm i światło f/1,8 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw sprawdzi się też doskonale w fotografii architektury i krajobrazu. W lustrzankach Nikon formatu DX ogniskowa 24mm będzie idealna do fotografii ulicznej lub reportażu. Dzięki solidnej i jednocześnie lekkiej budowie jest to instrument, który możesz zabrać wszędzie. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Szerokokątny obiektyw formatu FX, idealny do wykonywania zdjęć w ciasnych wnętrzach, pogrążonych w półmroku, a także zdjęć panoramicznych czy pejzaży miejskich. Obiektyw dysponuje ogniskową 28 mm i dużym otworem względnym f/1.8.
Profesjonalny szerokokątny obiektyw stałoogniskowy z dużym otworem przysłony f/1.4. Przeznaczony do użytkowania z lustrzankami jednoobiektywowymi firmy Nikon formatu FX. Duża jasność i nanokrystaliczna powłoka przeciwodblaskowa umożliwiają robienie wyjątkowo ostrych zdjęć nawet przy słabym oświetleniu. Dziewięć zaokrąglonych lamelek przysłony umożliwia uzyskanie bardzo naturalnego bokeh. Doskonałe właściwości optyczne sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla profesjonalnych fotografów.
Model NIKKOR AF-S FX 35 mm f/1,8G to nieduża, lekka konstrukcja, która zapewnia dużą wierność odwzorowania i znakomitą jakość obrazu, z jakiej słyną obiektywy NIKKOR. Pierścieniowy silnik SWM umożliwia płynne i ciche działanie autofokusa. Mimo, że podczas ustawiania ostrości wszystkie grupy soczewek przemieszczają się, przedni element i mocowanie filtru nie obracają się, a tubus nie zmienia swojej długości, co jest szczególnie korzystne w przypadku fotografowania z użyciem zdalnej, bezprzewodowej lampy błyskowej. Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
Standardowy jasny obiektyw z nowoczesnym systemem optycznym. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy, który gwarantuje niezwykle ciche działanie.
Obiektyw stałoogniskowy formatu FX z przysłoną f/1.4 i ogniskową 58 mm. Jego nowoczesna konstrukcja optyczna umożliwia uzyskiwanie zdjęć o zdumiewającej ostrości, kontraście i rozdzielczości. Idealnie sprawdzi się w fotografii nocnej, a dzięki płynnemu rozmyciu tła także do fotografii portretowej.
Krótki teleobiektyw stałoogniskowy o dużym otworze względnym, doskonały do portretów oraz filmowania. Zoptymalizowany pod kątem nowoczesnych lustrzanek cyfrowych, obiektyw zapewnia najwyższą jakość obrazu, wiernie oddając nawet najdrobniejsze detale.
Szerokokątny obiektyw typu zoom o ogniskowej 10-17 mm. Przeznaczony do lustrzanek cyfrowych wyposażonych w matryce APS-C. W porównaniu z poprzednia wersją model ten nie ma wbudowanej osłony przeciwsłonecznej.
Obiektyw o ogniskowej 10-17 mm. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.